Wednesday, January 30, 2008

Srázek po prázdninách po 9ce....11. září 2002

Duration: 10:45 minutes
Upload Time: 2007-07-16 22:34:26
User: PavelHronovskz
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

Sakra...já tam napsal Naftař místo Nad Viktorkou...nj..zvyk je železná košile...4 roky na střední sme chodili do tohohle pajzlu, kterej sice zdobil Pléša(rekvizitář z Šumnejch městěček)...ale teda....tam se v 16 děsně dožral a vlít do kuchyně a já teda sice mám vokno, ale slyšel sem to z výprávění....tenkrát sem měl na mále...jo...můj vztah k alkoholu ale bohužel zůstává nadále...rozporuplný... No ty jo, ve škole mě ňák nešel aploud, jakože ňáký undefined...doma v poho..no..sem spokojenej s kvalitkou obrazu tentokrát, páč sem si rozesral zas kodeky, DiVx mi tačal zlobit, tak sem musel Xvid a možná mi to ještě příde trochu potichu.... No....pár technickejch komplikací...měl bych se ještě porozhlídnout po nějaké alternativě jůtůb..no gůgl video..nevim, nevim...pak...sou dost kůl ty na herní trajlery, super kvalitka...no...sakryš mít už tak houstink..tak..ale stejnak ho budu mít a takovejch videí, tam bude hafo....prostě Pavel TV(konkurence všem strýmům, amb..teda...a apod.)...jasně, že to dá práce..pekelná máníe...ale..může to bejt prdel....jak pro koho, jasný.... Na tomhle vi je nejzajmavější..asi to..že sem měl kameru poprvý(začínal sem..v 15...)a jaksi na mě většina reagovala..taksi...no..negativněji...tedy... Dneska třeba už ke mě neodmyslitelně patří...tenkrát ještě lidi nevěděli, kdy a co všechno točim..každej druhej si myslel, že mi pokazí záběry...někdo se přestal chovat přirozeně..znervóznil, jinej v sobě objevil naopak přirozenej héreckej talent..někdo se divil.......Bože bylo to rodinná kamera a já si chtěl zachytit své spolužáky(tenkrát ještě s tou naivní ideou, kterak to nabude hodnoty časem...)...ještě než se naše cesty rozejdou a každý si pude po svém..do světa..jenže....naše cesty se zas tak nerozešli...stýkáme se velmi pravidelně....tak, že nevím, jestli vůbec kdy stačím veškerý ten materiál zpracovat...jinak...hafo věcí se změnilo...od roku 02...odmaturoval/i sme a teda...kdo by to byl tušil...že budou na mobilech foťáky a že...příde člověk na třídní sraz a připadá si, jak na tiskovce...což rozhodně nechci kritizovat..vůbec mi to neva...aspoň je akce zachycená z více úhlů a pohledů...taky..ty vole....už vůbec ten pokrok...cesta toho videa...z kazety digital 8 na VHS a...do kompu až na jůtůb a teda z jůtůb...to stahovat de taky..ovšem..na tom není zajímavého nic...spíš ta ztráta....no a a mě nejvíc baví na srazech změny...Béďa dohola, Béďa mánička....atd...jo a co ještě..asi moc teček...hm..stejně ten text asi ještě přepíšu...takle já totiž jaksi nahazuju...no..něco...pak průběžně podle nálady a nápadů vylepšuju... Ale teda...světlo bylo v tý hospodě fakt dobrý....jasně...jo.tenkrát sem se ještě po 2 pivech docela motal..vo 4 roky pozdějc...sem..ne motat sem se nikdy pořádně nenaučil..ale...sem po 8 a mnoha panácích..krabici mléka...bože...tohle doma nezkoušejte...tvrdý v kombinaci s mlíčkem....jo...prostě..tenkrát sem měl ještě hlásek jak konipásek...jo...netěšil sem se na hollarku, bál sem se nových spolužáků...a nakonec..to dobře dopadlo...jenže..ty vole...vědět to...vědět..hafo věcí..tenkrát byly povodně....jo..náš starej barák v Karlíně...odkud sme se včas o 3 roky dříve přestěhovali...byl z 6 pod vodou.. Bože...tenkrát sem začal pravidelně točit babičku s dědou a vůbec svůj život.....což jo docela přehnaná koncepce..ale..tenkrát..mi bylo 15,16...a.....kamera byla doma...tak sem si jí občas pučil..občas potají....problémů bylo..jéžišmajrá... Škoda, že sem neměl kameru tenkrát, jak sme byly..u....Šimo...na....teda..ehm...vtípek...Filípek...tý jojo....rozlučka byla zlá....ty fotky....já je někdě viděl...ale...boha...kdo je má??? Kuba Dé Čikita a chcalo a jak šimonův brácha pěstí a těláky s Bulharem a Opl a Masna a bože...Havlová a Ředitel... PS: Za kameru(třeba takovou betu..to se člověk pěkně na schová, sice je to pekelná jendostranná dřina..ale..)...no prostě nová interakce...nejrači komunikuju s lidma přes kameru....vypadá to pak, jakoby komunikovali is divákem...napříč časem...teda...jak se to řiká....jasně, že používá to kde kdo..ale....já točim video navzdory tomu....páč věřim..že prostě...musim..občas dosáhnout originality, ač si vybírám zdánlivě tuctová témata, prostě točim, tam kam přídu...ty významy sou čistě interní...jasně, že minutová hříčka, jak někde uhodil blesk, nebo někdo udělal něco ve stylu džekezního....má vyšší navštěvovanost...ale..tohle by bylo na delší povídání....... Ježiš...stejně to nikdo nebude číst..měl sem to rači napsat v esperantu... Jinak, co se těch rádobyanimaček týče..tak sem nikdy nebyl bohužel dosti trpělivý, abych překonal mistrovství Jiřího Trnky, ale Týnka, o ní dicky povídali, že má oči jako trnky....ale teda...no černý...jako maj tuleni..no....já se teda tuleňů bojim, nevim jak Vy, ale...takže...třeba ta krabička, tak to je jeden z mých nejpenálů na pastelky, vyrobil sem všehovšudy 2..přičemž, ten druhý sem polepil výjevem...no jaksi snoubordových závodů významných sovětských vládců...kteří se sešli v jakési časové smyčce, jistě by to šlo po vzoru chytrých sci-fi jako je třeba Hvězdná rána, teda brána...béčko..teda..béčko sem zapomněl...no...takže jaksi de vo to, že....je to docela originelní způsob prezentace toho penálu...ty vole..tak mě napadlo, že ségra mi minule dával leták s nějakou soutěží na potisk snoubiče.....

Comments

PavelHronovskz ::: Favorites  2007-11-16 09:37:15

boring...amateur edit..
__________________________________________________


 

No comments: